Çekerek Belediyesi, Muharrem ayının 10. günü dolayısıyla Cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Belediye Başkanı Üzeyir İnce, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatıldığı programda yapılan ikramların kabul olmasını temenni etti.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.