Yozgat, yaz mevsiminin yaklaşmasıyla birlikte artan orman yangını riskine karşı topyekûn bir hazırlık içine girdi. Bu çerçevede, Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, kritik bir toplantıya ev sahipliği yaparak ildeki orman varlıklarını koruma altına alacak tedbirleri masaya yatırdı.
Valilik makamında gerçekleşen bu önemli kabulde Vali Özkan, Orman İşletme Müdürü İslam Uslu ve Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürü Cihan Eğilmez ile bir araya geldi. Toplantının ana gündem maddesi, il genelindeki ormanlık alanlarda çıkabilecek yangınlara karşı yürütülen hazırlıkların detaylı bir şekilde gözden geçirilmesi ve mevcut planların güçlendirilmesi oldu.