Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) tarafından hububat alım ödemelerinin başlatıldığını açıkladı. 3 Haziran’da başlayan alım sürecinde ilk ödemeler çiftçilerin hesaplarına aktarılırken, Yozgatlı üreticiler de süreci yakından takip ediyor.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.