Yozgat Belediyesi Fen İşleri ekiplerinin Lise Caddesi’nde sürdürdüğü kaldırım yenileme çalışmaları sırasında Lise Caddesi esnafı Abdurrahman İçme, belediye personeline tatlı, çiğ köfte ve içecek ikram ederek anlamlı bir jest yaptı.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.