Yerköy Belediye Başkanı Fatih Arslan, ilçeye kazandırılan yeni otobüs duraklarından birinin camının kırıldığını belirterek kamu malına zarar verilmesine tepki gösterdi. Arslan, "Bu duraklar hepimizin ortak emanetidir." dedi.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.