Kırşehir Çiçekdağı Belediye Başkanı Hasan Hakanoğlu, Eğitimde İş Birliği ve İyi Uygulamalar Zirvesi programı kapsamında Ankara Hacı Ömer Tarman Anadolu Lisesi’ni ziyaret ederek ilçeye ve bölge eğitimine sağlanan katkılar dolayısıyla öğretmenlere teşekkür etti.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.